July 20, 2011

Beralih Angin :)


Gambar sekadar tempelan : Tuan blog bersama adik bongsu kesayangan :)

Last aku update blog lama aku, 6th July 2011. Arini dah 20 haribulan, genap 2 minggu ia tersadai tanpa sebarang post padahal berlambak2 benda aku nk cerita. Bz mengalahkan orang ada anak 5 :p

Yang sebetulnya, aku dah bosan tengok layout blog lama aku. Nak apdet pun takde selera. Nak edit blog, tepek template baru aku takut ter'corrupt' pulak blog tu aku kerjakan. The best solution? Jom buat blog baru!hehe..lagipun address blog lama tu merujuk kepada kehidupan lampau zaman bujang. Agak tidak sesuai di situ. ;p

So, aku nk ucapkan thanks pada sapa2 yang sudi follow blog lama aku walaupun aku pemalas lipash nk apdet blog. Kejap ada kejap takde. Kalau sudi follow la blog ni jugak. :D Harapnya ada blog baru ni semangat berkobar-kobar la nak apdet selalu. Harapnye laa..hehe


5 comments:

alifah@along said...

pasti lebih GEMPAK!!!yeahhhhhh....

faiezah said...

waa..ada blog baru.. :p
harap noma update tiap2 hari..hehe

:: wawahuda :: said...

jelawat!!!!

Mrs. Bee said...

Along :
Haha..you hope long..you hope..

Faiez :
Boring tgok blog lama faiez :p Ubah selera mata sket..doakan noma rajin apdet hari2..hehe

Wawa :
Dalam banyak2 benda itu yg ko perasan kan wa?haha..choii laa..:p

jijiepi said...

waaa...belog baru....
ok,sy folo ;)

 

Mrs. Bee : Book of Life II | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates