July 25, 2011

..:: Entry Pukal 1 ::..



Bulan July 2011, dari minggu 1st sampai minggu ke-4 ada je aktiviti. Nak update satu-satu memang tak la. Kecuali trip gi Sabah tu jek. Aku nak update secara pukal. Pukul habis semua aktiviti2 tu. Dasar pemalas lipash. :p

1st week of July 2011

Family besar sebelah bergather-gathering kat Cherating. Seronok berkumpul ramai-ramai. Kami semua stay kat chalet Holiday Villa, Cherating. :)

Chalet @ Holiday Villa, Cherating

Swimming pool mengadap chalet

Aktiviti terjun free style ;p

dapat jumpa ank sedara saya yg dompot! :D si Qisya Azra :)

dan juga sepupu kesayangan + adik kesayangan ;)

penaja utama family gathering..Encet Zali & Makcik Normah :D

Ini budak Mok pun ikut. Sungguh selesa tido atas katil mentang-mentang berair-cond :p


2nd week of July 2011  

Kami bercuti-cuti Malaysia ke Sabah bah! ;)


3rd week of July 2011

Kami ke KL. Sepatutnya pagi tu aku ada kelas belajar membuat cheese tart tapi cancel atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Kebetulan family aku pun turun KL time tu, makanya aku melepak bersama family saja. Encet lebah ada aktiviti dia sendiri. Petang dia pegi tengok Liverpool vs Malaysia kat Stadium Bukit Jalil dgn member dia. Malam dia ada futsal dengan budak-budak Semesta. Aku melepak kat hotel je melayan si Wany. Kebetulan tak berapa sihat. Rest2 sajala di hotel.

Encet lebah was here watching Malaysia vs Liverpool. This picture was taken by him 
using his handphone :)

4th week of July 2011

Anie ada company trip g Singapore. So datang bertandang ke rumah hamba petang Sabtu buat pertama kalinya. Aku jemput Pied datang juga bersama Afieq dan adik Pied, Kak Teh. Lama dah tak jumpa diorang semua. Buat makan-makan skit. Lepak-lepak berpenyakit mulut. Petang pukul 6 Pied balik. Pukul 7 aku hantar Anie balik ke hotel The Zon tempat officemate dia semua stay malam tu. 

Aku masak soto untuk diorang :)

Anie, Pied, Afieq & Kak Teh..kat depan umah aku pun jadik bergambar hehe

Hari Ahad, aku ada kelas mengajar buat coklat untuk kali ke-5 tahun ni bersama Puan Jijie dari Gelang Patah. Kelas start pukul 11 a.m lebih dan setel lebih kurang pukul 6 p.m lebih. :) 

Puan Jijie bersama hasil homemade coklatnya semalam :)

5th week of July 2011?

This coming weekend, insyaAllah kawan lama dari Jasin nak datang bertandang ke rumah :)

Mrs Bee : Eh minggu depan dah masuk bulan Ramadhan dah kan. Cepatnya masa berlalu.

0 comments:

 

Mrs. Bee : Book of Life II | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates