January 26, 2012

Not So Little Sister Anymore ;)


Happy 10th Birthday Wany :)

Semalam, 25hb Jan 2012 birthday adik kesayangan saya, Wany yang ke-10 ;) Sempena birthday Wany, mak aku ada wat party kanak-kanak riang kat umah nenek aku Sabtu ni. Jemput la datang sapa-sapa yang free tu, bole makan cake & cupcake mak aku wat. :D



Kad jemputan birthday party Wany & Qisya Azra sabtu ni , 28hb Jan 2011 ;)

Birthday party ni actually buat untuk 2 orang sekaligus, wany & anak sedara aku, Qisya (Nama pada kad tu salah, Qisya sepatutnya, bukan Isya ;p) Qisya akan masuk umur setahun 31hb Jan 2012 ni. So ni kira sekaligus la celebration untuk January babies :)


Inilah my other buah hati, si dompot Qisya Azra :)


Birthday cake wany semalam yang mak aku buat khas untuk wany the birthday girl :) 
Buat together2 dengan wany

Abah + Wany + Ma ;)

Walaupun wany dah masuk 10 tahun, dia tetap 'Baby' dalam keluarga kami hehe. Gemuk doakan baby dikurniakan kesihatan yang baik sentiasa, rezeki dimurahkan selalu dan berjaya dalam hidup..belajar rajin2 smpai dapat jadik doktor haiwan, cita2 baby tu okies :) Aminn.


2 comments:

Leny Manan said...

April babies ada org nk wtkan x birth party...ehehe..

Mrs. Bee said...

Dah tua2 remaja ni x sure la ada org sudi ke x nk buatkan nini..huahua..tp kalo ada pun bes gak eh..;p

 

Mrs. Bee : Book of Life II | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates